dissabte, 26 de maig del 2007

Reflexió

S'ha acabat la campanya.

Alguns/es lectors/es m'heu demanat encuriosits/des el nº de visites del bloc:

4anysmesno.blogspot.com ha tingut 292 usuaris únics (o sigui diferents) que han fet un total de 2.016 visites i la mitjana d'estada al bloc ha sigut de 2 minuts 15 segons cada vegada. El dia amb més visites va ser el 22/5 amb 238, l'endemà de penjar les enquestes.

Arrodonint, el 68% de les visites són amb el navegador Explorer i el 30% amb Firefox (hi ha un 2% amb altres navegadors, com el Safari, ...) .
Més del 97% de les visites utilitzen Windows. La resta Mac i Linux.

Gràcies Google Analytics

El bloc ha rebut fins ara 21 comentaris (molt pocs!!), una vintena d'apostes (molt poques) i 147 vots. Realment pel volum de visites, no heu participat gaire.

Demà diumenge surto de viatge per qüestions professionals (després d'anar a votar) i , per tant, seguiré els resultats des de l'hotel. Deixo les opinions sobre els resultats als/les lectors/es.
No tinc res més a dir.

Gràcies als/les lectors/es que heu enviat material; ho sento, no ho he publicat tot però el bloc és meu i faig el que em sembla.

Vull insistir que aquest bloc és una iniciativa personal, sense CAP vinculació a CAP partit o agrupació. Qui no ho vulgui veure així, és el seu problema: no tinc altra interès que al meu poble es visqui millor, independentment de quin partit o quins polítics manin.

Aixó sí, he d'agraïr a l'Ignasi Giménez, que ja us asseguro que no em coneix de res, que hagi esmentat 4anysmesno.blogspot.com al seu bloc. Però no el votaré.


Em sembla que no he insultat a ningú i que no he escrit cap mentida: Si algú s'ha enfadat, (no era l'objectiu) , dues pedres!!

Fins d'aquí a 4 anys !! 4 anys més no!!

1 comentari:

Anònim ha dit...

Felicitats tio!

ets un crack, en sembla que t'ho he dit una pila de vegades, ens has deixat a tots bocabadats, tothom es pregunta qui collons és el tio que ha tingut aquesta brillant idea? A més no és un personatge qualsevol, està més que enterat del que passa en aquest poble, a veure si algun dia ens desvetlles el secret, en tot cas quedat tot dit, la teva proposta ha estat sublim ! ! ! ! !