diumenge, 20 de maig del 2007

He decidit el meu vot

Ahir dissabte vaig decidir el meu vot. Vaig anar a l'acte de l'Altraveu i la il·lusió que tenen s'encomana. Llàstima que no vaig poder quedar-me a sopar la botifarra ni al concert de després... segur que hi haurà altres ocasions.
Sempre he votat en blanc, però aquesta vegada necessito canvi. I segur que cap llista representa més canvi que aquesta gent.
Queden 5 dies de campanya o sigui que encara podria canviar d'opinió...



Demà posaré en marxa les enquestes:
Qui vols que sigui el/la proper/a alcalde/essa?
Qui creus que serà el/la proper/a alcalde/essa?

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Doncs noi, o noia, jo estic igual que tu. Hauria anar a votar en blanc de no ser per aquesta gent de l'Altraveu, a mi també m'han encomanat la il.lusió i sobretot trobo que és una fórmula molt interessant de cara a unes municipals. Gent del poble que només pensa en el poble.
A casa meva els donarem confiança. A veure què tal ho fan!

Anònim ha dit...

Cofiança a qui?

Cito algunes frases dites pels canditats d'aquesta agrupació d'electors:

- "No som de dretes ni d'esquerres, considerem que l'opció ideològica es una qüestió de valors individuals". Doncs a mi m'importa molt si tireu cap a una banda o un altra, si no ho teniu clar no conteu amb mi... per si un cas no val la pena arriscar-se.

- "Som assemblearis, i per tant si treiem un regidor ens anirem turnant tots els candidats per ocupar la cadira". Espero que, com a mínim, agafin bé els apunts a cada ple i s'els vagin passant. Quina bestiesa... un regidor/-ra rotatiu.

En fi, l'opció de vot es lliure, però és esclaridor veure per quina opció es decanta l'autor del Blog: per la menys solvent i menys coherent, tindrà alguna cosa a veure amb el seu estil?